Tam kişisel asistan
SOHO Organizer (eski adıyla SOHO Personal Organizer), İsviçre Çakısı üretkenlik yazılımı diyebileceğiniz şeydir.
Bir takvim, adres defteri, kelime işlemci, proje yöneticisi, not alıcı, telefon çevirici ve çalar saat kullanımı kolay tek bir pakette toplanmıştır. Bu kadar çok öğeyi tek bir pakette birleştirme tehlikesi her zaman vardır, çünkü her zaman bazıları diğerlerinden daha iyi olacaktır, ancak SOHO Organizer her açıdan oldukça iyi bir iş çıkarmayı başarıyor. Yine de inkar edilemez olan şey, SOHO Organizer'ın Adres Defteri'nden doğrudan ilham aldığı ve bazı alanlarda esrarengiz bir şekilde göründüğüdür.
Diğer uygulamalardan SOHO Organizer'a bilgi aktarabilir ve dışa aktarabilir ve her şeyi mobil cihazlarla senkronize edebilirsiniz. . Ancak her şeyin nasıl entegre olduğu konusunda bazı karışıklıklar var. Bazen çeşitli bileşenler arasında geçiş yapmak zordur ve günlük gibi bazı bölümler uğraşmaya değmeyecek kadar basittir.
İsterseniz tüm organizasyonel görevlerinizi tek bir çatı altında toplayın, o zaman SOHO Organizer aradığınız hepsi bir arada çözüm olabilir - kesinlikle Adres Defterinden daha güçlüdür.
Changes
Mac OS X 10.7 Lion uyumluluğu eklendi
CalDAV hesaplarında katılımcı alanı için otomatik tamamlama eklendi (Kişisel veritabanını kullanır)
Silinmişse, kullanıcı için Günlük klasörü otomatik olarak oluşturma özelliği eklendi
Optimize edilmiş takvim aboneliği güncellemeleri
iCalendar dosyalarının içe aktarılması, yazılımın artık kodlamasını istememesi ve iCalendar spesifikasyonunun belirttiği gibi UTF-8 kullanması için değiştirildi
Veritabanında hiçbir grup olmadığında Akıllı Grup düzenleyicisini açma sorunu düzeltildi